عکس | داوید دخیا نیامده قهرمان فلورانس شد

عکس | داوید دخیا نیامده قهرمان فلورانس شد
فیورنتینا با درخشش داوید دخیا و با وجود دو اخراجی، با پیروزی در ضربات پنالتی راهی دور گروهی لیگ کنفرانس شد.
News ID: ۳۲۴۴۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های دور برگشت پلی آف لیگ کنفرانس، امشب تیم‌های پوشکاش آکادمی مجارستان و فیورنتینا با تساوی ۱-۱ به کار خود پایان دادند و با توجه به تساوی ۳-۳ در بازی رفت، برنده این دیدار در ضربات پنالتی مشخص شد که در پایان فیورنتینا با برتری ۵-۴ راهی مرحله گروهی شد.

درحالی که بازی رفت دو تیم با نتیجه ۳-۳ به پایان رسیده بود و دو تیم برای صعود مستقیم تنها نیاز به کسب برد در این مسابقه داشتند، همانند بازی رفت، فیورنتینایی‌ها زننده گل نخست این بازی بودند. در دقیقه ۵۹ موزه کین ستاره سابق یوونتوس موفق شد گل اول را وارد دروازه میزبان کند.

عکس | داوید دخیا نیامده قهرمان فلورانس شد

این گل تا پایان نود دقیقه حفظ شد و در حالی که همه آماده سوت پایان و صعود فیورنتینا بودند، بی‌احتیاطی لوکا رانیری مدافع ویولا منجر به اعلام پنالتی به سود میزبان و 
فیورنتینا با یک یار کمتر سعی در کنترل توپ داشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، اما با اخراج پیترو کوموزو، فیورنتینا در کمال تعجب ۹ نفره شد. فشار بی‌محابای تیم مجارستانی برای تمام کردن بازی قبل از رسیدن به ضربات پنالتی بی‌نتیجه ماند تا ضیافت پنالتی‌ها تعیین کننده آخرین تیم صعود کننده به دور گروهی لیگ کنفرانس امسال باشد.

در ضربات پنالتی بازیکنان فیورنتینا هر پنج ضربه را تبدیل به گل کردند، اما داوید دخیا سد بزرگ بازیکن آکادمی شد و پنالتی شولنوکی را مهار کرد تا نایب قهرمان دو فصل اخیر این مسابقات، وداعی زودهنگام با تورنمنت نداشته باشد.

عکس | داوید دخیا نیامده قهرمان فلورانس شد

دخیا علاوه بر مهار پنالتی، عملکرد خوبی در طول ۱۲۰ دقیقه نبرد نزدیک دو تیم داشت و چند واکنش استثنایی به یاد روز‌های اوجش در منچستر را به رخ همگان کشید.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون